המלצות – ליאנה עיצוב שמלות כלה
מאז ולתמיד- ספיר יהודה ולירן שוהם

לכל מי שמכיר אותנו נדמה, שאנחנו ביחד מאז ומתמיד. אנחנו מכירים מגיל מאוד צעיר, כי לירן הוא החבר הכי טוב של דודים שלי. אני בעצם מכירה אותו מאז שהייתי ילדה ותמיד היינו חברים, אבל עברו הרבה שנים עד שההיכרות הזו הפכה לרומן. הקשר הרציני ביננו התחיל, כשעבדנו יחד בקיוסק. בילינו אחד עם השניהשעות רבות ואזבעצם התחיל הרומן.
בימים אלה, כשהם מציינים יותר מ-5 שנים יחד, הם החליטו למסד את הקשר וממש השבוע נשבעו אמונים זה לזו מתחת לחופה.
מה אתם אוהבים לעשות ביחד?
אנחנו אוהבים לעשות יחד כמעט הכל. אנחנו משלימים אחד את השניה, כך שהכל הולך. אנחנו בעיקר אוהבים לראות סרטים בבית, לטייל, לבלותולצאת עם החבר'ה בימי חמישי.
ההצעה
ההצעה היתה מאוד מרגשת! זה היה בקיץ. שכבנו על החול בחוףהים. דיברנו, שתינו קצת- עוד בילוי שגרתי של קיץ… ואז, כאילו משום מקום, הוא פשוט הוציא את הטבעת והציע לי. ידעתי שזה יגיע, אבל מאוד הופתעתי כשזה קרה. מאוד התרגשתי וכמובן שמיד אמרתי כן J אמנם לא היו זיקוקים וחצוצרות, אבל ככה הרגשתי….
בחירת שמלת כלה
ליאנה היתה האופציה הראשונה שלי. קיבלתי עליה הרבה המלצות, מבנות משפחה וחברות שעשו אצלה שמלות והיו מרוצות עד הגג. הלכתי לראות והתרשמתי מאוד מהעיצובים וכמון גם מהיחס האישי שקיבלתי מליאנה, דנה וכל הצוות. יתרון גדול עבורי היה העובדה, שזה סלון כלות, שכולל איפור ושיער. לא רציתי להתחיל להתרוצץ ממקום למקום ביום החתונה שלי.
בפעם הראשונה שהגעתי לסלון של ליאנה אמרתי לדנה, שאני לא רוצה משהו בומבסטי, אלא אני מחפשת שמלהעם קצת פנינים ותחרה, מחשוף קטן. דנה מיד שלפה את השמלה המתאימה לי, בלי לטעות. אותי זה קנה- זה מראה שהיא היתה קשובה אלי. לאורך כל המדידות, וכמובן גם ביום החתונה, כולם נתנו לי יחס אכפתי ואישי, הרגיעו את המתח ואת חוסר הוודאות סביב החתונה.
לפני חודש בערך רינה ודנה התקשרו לבשר לי שעליתי בהגרלה וזכיתי בשמלת הכלה מתנה. זה היה ממש מרגש! באמצע כל ההכנות, כשהרגשנו שאנו כבר נחנקים מרוב הוצאות על החתונה, פתאום הבנתי שיש לנו הוצאה אחת פחות- זה היה ממש אויר לנשימה! ליאנה ודנה לא הפסיקו להפתיע וגם נתנו לי את התוספות במתנה- זה הוריד לי אבן מהלב.
החתונה
החתונה המדהימה התקיימה ב- 30/12בגני דל וינו.
לסיכום
תודה רבה לצוות המדהים של ליאנה, על העזרה, התמיכה וההבנה. בזכותכן, באמת ומכל הלב, היתה לי חתונה מושלמת! אוהבת אתכן.
ספיר יהודה